Saturday, June 20, 2009

aktiviti utk arini

ntah...aku pown x rancang nk wat pape arini...lbh kurang cm redha dgn pew yg akan terjadi laa jap ag untuk arini...hahaha...

aku tido kol 6 pas subuh..tu pown pas setel sume basuh baju utk g cherating...hoho...duk umah pakai paju yg bese2 jerk...huhu...den aku bgn awai plak dlm kol 12 tu pown sbb saket perut n ipin balik umah dier...ipin tido awai gler, cm pelik jerk...hahaha...mase tu aku ngah calling2 dgn zai, smpai kol 4...tgk2 ipin da tido, mmg awai, sgt susah nak nmpak ipin tido awai2 nie..haha..smbil ckp2 tepon aku basuh baju...pakai mesin jerk tp manual laa...

bgn2 jerk tros aku g mandi2 sume n aku dpt col kate baju kelas da siap!!! so pija n mai g amek baju sbb pija n mai balik serting de knduri arwah...sowie sgt99 kat pija n famili sbb xdpt nk g kenduri tu...trnsport xde..kl de da lama da smpai kat serting tu...huhu...pastu aku g atm transfer duit n balik tgk melodi...gosip2..hahaha...pas setel aku pown taip blog smbil ipin dtg umah cm bese r..haha..pasni maybe laa kalau bibi dtg aku n ipin nak balik PD uma abg ipin...nak anta prelude dier n amek waja utk g cherating...g pling penting aku nak makan nasi!! hahaha... mak dier msk sdap r...mak mane laa masak x cedap btoi x?? tp dlm masa yg sma otak aku asyik tringat exam...susa taw aku nk igt exam nie...hahaha...ni kalau ipin nmpak aku bace pasal body shop ni msti dier gelak n x caye aku study utk exam...hoho...aku saket prot laa...adehh...aku py fikiran skang fikirkn exam juz 10% jerk tp fikirkn cherating n nk brpisah dgn mbr2 ni jd 80% n fkirkn len2 10%...hahaha

yg aku taw dalam pale otak aku skang x sabar2 gler2 thp gaban nk g cherating...tp aku de gak rase cdeh sbb nk kene brpisah plak dgn mbr2 kesayangan aku sume nie...da laa sume2 bru nk rapat, slama ni pown knl gitu2 jerk...hurmmm...last2 ni laa baru nk rapat2 so mmg aku akan rase sgt9 kehilangan...aku cm x snggup ag nak brpisah cmni..huhu...tp nk wat cane...stiap pertemuan de perpisahan...cmne pown kene hadapi...tp mase da last2 ni baru nk rapat tu yg aku rs cm aisy...mmg agak terase laa jgk..hurmmm...aku harap g cherating ni leh wat hepi2 btoi2 smpai bl2 pown xleh lupe...aku syg korg sume...

lmbtnye r...cm kene tnggu owg bsr plak...adehh...prot pown lapa, bosan ag...adehh...bibi cpt r...aku lapa nie..ipin da cm pew da...keje nk lene jerk...bile aku kate aku rsau psl exam dier gelakkn aku sekuat2 ati dier..."btoi kew pew yg aku dgr megat risau psl exam nie...hahahaha"...siap bgtaw kat dak2 uma aku n dorg pown x percaye gak..

lastly tshirt klaz da siap..pija n mai dtg anta baju kat umah aku n tros cek...adoi nmpknye de kesalahan teknikal...aku n ipin agak terkilan sbb kami bkn x update lgsung dgn abg tu tp dier de gak wat salah...tiap2 minggu kot update dgn dier psl design baju...corak blakang xbtoi...adehh...t xpela nk wt cane...so aku n ipin g laa anta baju kat sume org...balik2 pija n mai bagi mee rebus...agak cedap...thkz korg...taw2 jerk kami lapar...hahahaha...pastu dela member aku ni kn, dier masakkn utk ipin jek...tp xpela kn nk wat cane...xpela ipin mkn knyang2 yer...yay2 bibi dtg jap ag..cnfrm g PD..yes!!

to a'ai...aku tetap x setuju ko g sakan, bek ko amek kastam...trjamin mase dpn ko...
aku nak g PD suda..bubye sume!!!

No comments:

Post a Comment