Sunday, June 14, 2009

ari minggu tnpa pape..hoho

arini ari ahad - 14 jun 2009...aku bwu smpi dr perak...agk penat dgn bus yg romantik, gler slow dier bwk...aisy...haa arini gak ari lahir mai @ adik aku...hoho...hepi besday adik....ari mgu lps aku kat perak xwtpe pown..smpi2 jerk kat uma xsmpi pown 20minit aku kat perak da xde elektrik...den parents aku kate aku laa punca xde elektrik sbb manjung tacing dgn aku sbb lma da xblik..haha...ye kn aje suda...den manjung pown agk panas...aku tetibe plak ari jmaat tu dmm btuk n seseme..aku taw da ni sume sbb exm nk dkt so aku pown g laa klinik bwk mak aku n aku skali kne cek...hoho...

da tu ari mgu aku juz duk uma mkn ubt jela...berat aku da turun 3kg...skang tgl 71kg jerk..hoho...tp dmm xdela ok sgt, btuk pown de ag..adehh...pnt laa aku cmni...aku xmo saket sbb nt nk bwk mbr2 aku jln2 ke cherating plak...hoho...skang aku ngah settingkn sume2...

tp aku ttp cdeh jgk laa...aku xtaw nape...ati aku ttp tringat kat dier...aisy...hp aku lgsg xbnyi...wahh bateri hp aku idop lma..hoho...igt sng kew hp aku xbnyi...hoho...snyp jerk...nk wt cne kn...huhu...saba n troskn idop..aku nk tito jap...pale pown da pusing2 mum ubt td...
till den!!

No comments:

Post a Comment