Sunday, June 14, 2009

da last esemen....

aku buat esemen???
ipin da gelak da tgk aku wat esemen sedangkn dier pown wat sma2 dgn aku nie...
hahahaha...

aku dgn ipin mmg susa nk percaye even dpn mata aku or dier kami wat esemen...mcm2 kn....
hahaha...bak kate ipin sukumar pown mau pengsan kl taw kte wat esemen...hahahhaha....

adehh aku xske laa batuk2 cmni, saket tekak r...fhm x??? adehh...asal nak exam jerk mesti aku saket, dr sekolah ag aku cmni...cm kene sumpahan pape jerk...aisy~...ingatkan da masuk kolej xde cmtu da tp at last jadi jugak....bkn saket sket, saket pakej taw x...pakej yg sgt bernilai...- demam + batuk + seseme + saket tekak....hoho....

mslh tol laa....tp nanti bl da abes exam tros chat...hahahahha...esemen aku da cap...ipin beskot x cap lg...hahahahhahaha...ko wt laa esemen yer ipin....hahaha

No comments:

Post a Comment