Tuesday, June 9, 2009

kehilangan...

arini 10hb jun, stelah berhempas pulas aku thn sume ni n stlh pelbagai cra aku wt utk pertahankn perhubungan ni lastly putus jgk...hurmmm...mmg aku cdeh mmg aku frustrated n mmg aku down gler sbb aku break dgn cra yg cmni...aku syg gler kat dier tp nape msti aku jd cmni?? nape msti aku kne cmni?? sdgkn slama ni aku cube utk follow rentak dier, aku saba dgn prngai n kerenah dier tp mlm td was d worst day in ma life...aku trlalu tensen n aku time dier mtk break...sume ni sbb org ketiga...nape msti cnta aku jd cmni??? stlh aku kehilangan someone yg aku btoi2 syg, but now aku kehilangan lg...pew slh aku??? pew ag yg xcukup aku bg?? pew ag??? aku xtaw nape leh jd cmni sdgkn aku da usaha mcm2 utk pertahankn hbgn smpi de owg suh break pown aku still leh time dier...aku dier ego n aku yakin dier akn berubah...but sume ilang cmtu jerk...aku trlalu sygkn dier, aku cntakn dier but da jd cmni...aku cmne pown trpkse time hakikat nie...even berat utk aku, even dier pown da xlma ag kat cni tp aku ttp sygkn dier...aku xmtk nk break, aku stay ag dgn dier even pew yg aku dpt hnya sakit!! tp aku xkesa tu sume sbb aku taw dier akn berubah..but now its too late...aku xdpt nk time pew yg da jd skang nie...aku da kehilangan 2x berturut2...aku igt dgn kehadiran dier aku dpt lpekn psl ex aku yg da jd hak owg len, but now aku kne ag, but not jd hak org but de org yg jd org ketiga dlm soal nie...mmg totally shit...for d 1st time aku ckp dgn owg yg prnh aku syg scra kasar...aku da xdpt bendung ag pew yg da jd...aku da xtaw nk luah katne so dats y aku bkak blog nie...slama ni aku bersabar dgn prngai dier, aku ikot rentak dier, aku ikot sume yg dier nk but kali ni aku da xthn ag sbb de owg ketiga dlm hbgn nie...sume punce dr owg ketiga...even nk break pown leh elk2, xprlu laa smpi cmni...hurmmm...totally aku stressed n xleh wt keje...pdhal nk submit esemen nie...aku xkesa kl dier xnk kwn dgn aku pown, but aku still agp dier kwn aku dunia akhrt...xpela pape aku mtk maaf ats pew yg da jd...sume de hkmhnye....yg pntg aku da maafkn ko...aku xdpt lpekn ko...tu jerk yg aku nk ko taw...aku nk xnk trpkse gak wt esemen ni...aisy~...mcm2 jd kat aku dlm bln 5 n 6 nie...hurmmm....see ya...

No comments:

Post a Comment