Friday, June 19, 2009

problem solved...huhu

fuhh lege alhamdulillah...1 1 masalah dpt gak aku setel kan..huhu...psl g cherating da setel, psl tshirt pown da setel, psl exam je xbape nk setel ag..huhu...so baru laa aku rs agak semangat nak study QM..huhu...tp study kew aku?? hahaha...tu yg kte xtaw tu...hoho...so skang aku xsaba2 nk gerak ke cherating dgn member2 kesayangan aku...hoho...

kami akan gerak ke riverside beach chalet resort, cherating pada 23, 24 n 25 hb jun 2009...
ni list nama yg g...

1. aku of cos,huhu
2. ipin
3. bibi
4. a'ai
5. rahmah
6. matus
7. azrin
8. mai
9. pija
10. zaty
11. dyan
12. khai
13. dayah
14. punitha
15. taiko tang, hoho

driver plak aku bwk viva azrin, ipin bwk waja ayh dier, bibi bwk kenari pija n tang bwk saga BLM dier...hoho

so aku harap korg sume dpt bg kerjasama spjg perjalanan n percutian kte k...
aku taw korg d besh n xkn bg msalah py...
hehe...

1 comment: