Thursday, June 18, 2009

ermm

arini ari khamis, aku bwu blik dr phg..bajet smlm laa aku blik kolej tp sbb de hal yg trpkse aku hadapi so aku pown blik laa arini...tp aku rsau gak ni esk da laa exm BDM, aku lgsg xprepare pape...aku trbyg kne resit nt jerk...hoho....

aku g phg ari selasa ritu, g pown da ptg da ms tu...tujuan aku g sna pown sbb nk g survey n tgk sndri cherating tu cmne...jz nk bg aku puas ati sndri...dlm aku yg x chat ni g sna...hoho...smpi sna dlm kol 12 tgh mlm..tu pown kat pudu jenuh aku tnggu bus smpi 2jam lbh..huhu...bosan gler..smpai umah jerk aku sembang2 dgn abg n akak aku psl cherating...so diorang pown de bg suggestion n aku pown timbang2 kn...hehe...tp mlm tu agk lmbat aku tido sbb gayut dgn adik aku, zai smpai kol 5pg...agk nak dkt 3jam sembang jerk laa...hoho...esk mlm pown sma gak, tp ni 3jam lbh sket laa...hoho...bil melambung...hahahaha....tp xpe xkesah pown...huhu

ari selase pagi2 aku pown smgt laa g anta abg ipar aku g keje n ank2 sdare aku g skolah sbb aku nk pkai kete dier kn...balik jerk aku da sesat dlm tman tu, aku silap jln upenye...huhu...da nk smpai uma ni tetibe brake pad kete trcabut...aku da cuak pehal laa plak ni kn...da laa kat tgh jln plak tu...adehh...aku pown da nek rsau n col abg ipar aku...then dgn prtolongan org ramai tolak kete n tetibe brake pad jatuh...sebelah jerk...so aku pown drive slow2 smpai uma..kesimpulannye kete dihantar ke bengkel n aku powbn xdpt g cerating...so sbb tu r aku blik arini...huhu..

ari rabu plak aku g pnjam kete member aku kat kuantan...so brjaya gak aku g cherating nk survey..yes3!!! ermm bg aku cherating xde pape sgt juz laut dier mmg lawa...aku g survey kat 6 tmpat yg gempak2 jgk laa...tp yg resort mahal aku xmsok r...huhu...so jmpe da 1 tmpat nie..ok laa jgk...nk taw kene jmpe aku...hoho...

jarak dier dari kuantan x smpai sejam pown...jalan pown ok...kira2 insyaallah laa xde pape...aku g dlm kol 12 smpai laa kol 6 bwu balik...huhu...pastu tros g beli tiket bus n blik uma tros ujan...hoho...pew ag aku tido r kn...uma akak aku ni agak2 mcm romantik sket sebab asal aku balik jek mesti mengantuk..hahahaha...tp umah dier ngah kene wiring, jenuh gak laaa.skang aku da smpai kolej n tros jerk aku taip blog nie...hoho...nek bus sume td xde pape, bus pown x bape ade owg sgt...sok baju klaz da release...fuh lege alhamdulillah.....

No comments:

Post a Comment