Thursday, June 18, 2009

senape mcm nie??? hoho

adoii sok aku nk exam BDM, kol 9 pagi tp aku x study ag!! aku xde mood gler nk study...xtaw nape...prasaan aku cm xnk bg aku xtudy...aku rase cm empty, xtaw nape...adoiii da laa calculation...aku bab2 nie mmg lemah sket...hoho...adoii cmne nie??/ da ramai bg sokongan n dorongan kat aku suh study tp aku x rasa cm nk study...aku rase cm give up pown de...aisy nape cmni??? adehh....aku pown xtaw laa aku rase cmne, prasaan aku skang nie...ngantuk pown de nie...tp mmg BDM ni wt aku malas dan xde prasaan nk study at all!!! pew aku nk wat nie??? aku akan cube study tp kl agk2 xleh aku tido n sok aku tawakal jela...hahaha....ag pown notes pown xde sebenarnye n aku xtaw pew nak wat...aku lupe!! hoho...

td pown sempat gak r kua g mkn dgn farid, ipin, naim, fahimi...kat FC jerk smbil tgk bola...den kami balik jln2 pusing2 blok gurl2 n singgah uma sheena, den aku n da gang n tmbah sheena n ety g laa lepak kat burger smbang2 cite mistik dr sheena n cte2 sampingan yg lain... smbil jln tu aku singgah uma yanie tanya dier da prepare blom, dier pown cm aku, siap sempat tido lg, hoho...so aku pown smbil ckp tepon pastu tgk ipin dgn naim men kejar2...cm bdk2...adehh...den jmpe rahmah n matus, minum air n tros g burger...pastu lpk dlm sejam kami pown balik uma n tros aku taip blog nie...mate pown da ngntuk...cmne nk study??? hope korg doakn aku leh wat esok!!! jmpe ag!! hoho

4 comments: