Tuesday, July 28, 2009

kenapa dan mengapa??

sejak kebelakangan ni aku susa nk tido laa...ngntuk tu de tp xleh nk tido...letak jerk pale n mata automatic segar...slalunye aku tgk muvee jela x pown men game den aku bace buku ( igt sng kew aku bce buku, haha...tp bkn buku study laa..hoho.. )...da xleh nk tido kn...slalunye aku tido pas subuh, pas smyg dlm kol 630 tu baru laa aku leh tido...seb bek klaz sem ni sgt menarik, ptg jerk..juz ari isnin pg smpai ptg...ari rabu n jumaat xde klaz...hoho...mbr2 uma pown da jngkit dgn aku xtido tmbh2 c naim, kononnye teman aku ler...hhaha..bajet last2 dier yg lena dlu...hahha...

ni da bape ari cmni mula laa aku da start demam sket, seseme sket n batuk sket...sume sket2 jerk...slalunye pg laa aku rs cm da dmm...hoho...aisy sabo jela yer...so g klaz leh tnangkn sket ati aku sbb klaz tu besh, mr. james fhm2 laa kn..hoho...aku dpt rase aku da kurus!! haha...den aku keje tgk bola jerk, da xleh tido...feveret plak tu..tmbh2 Man Utd asek mng jerk...lg ske aku...haha...

2 comments:

  1. insomnia ko nih..
    bhaya2!
    hee~
    take cre aw..
    mam ubt klo dmm2..
    bhya skg nih..;)

    ReplyDelete
  2. hoho...xmo2..oraitz2...thkz 4 ur care..ko pown sma, da laa xsehat gak..aisy...

    ReplyDelete