Thursday, July 23, 2009

wat the....

arini keje aku tido jerk...hahaha....aku pown xtaw nape ngantuk jerk rase, cuaca pown cm besh utk tido sbnrnye...pastu ble mlm da xleh tido da, slagi lom kol 4 pagi aku xkn tido, tu pown if after 4 pown blom tntu aku tido ag..aisy...ermm mane x aku asek tido jerk kn...hoho...

pg2 td kol 10 aku g anta bella g trminal 1, dier nk g JB, den blik dr tu aku baring2 konon tgk muvee tp baru 6 minit start da aku lene...smpai laa ecah tensen dgn aku sbb nk jmpe aku nk tanye cmne g pangkor...g klaz td pown kol 240...mr james snyum jerk..haha..mamai punye psl klaz pown salah msok...hahaha...pastu blik uma, dak2 ni g men takraw n tinggal aku sorg jerk kat uma, so aku duk dlm blik even astro da leh tgk!! haha..tp yg besh a'ai col aku..haha...wndu sama jawa dia...hahah...antra sebab aku maleh nk duk dpn sorg2 sbb kne mngadap muke babi gay bersekutu dlm umah ni haa, yg blik sblh aku nie..td dorg xblik ag..da r muke cm cibai...bajet bagus jerk, xpadan dgn byk panau kat bdn n sorg ag xabes2 luvbite kat dada, taw blik nk hentam pintu kuat2...bodo tol...x reti hormat org tido kew, pastu ckp dpn2 xbrani, ckp nk belakang2 jerk..meh r tmbuk aku klau xpuas ati, xyah laa nk kutuk2 blkg kn..shit tol...pew bnde yg aku wat dlm uma ni sume xkene, bkn aku jerk, dgn dak uma len, mie, naim n farid pown...mmg sial jerk prngai...pela slh mak bapak dorg tuh..haisy...cian kat mak bapak dorg...g mampos r dgn dorg..

aku nk kua mkn dgn dorg2 nie, member2 yg xtikam belakang cm cibit2 sblh nie..bodo..korg pown da xde so aku xde da sape2...hoho...bubye sume...

4 comments:

  1. haha...marah sket jerk..kat org len x, mrh kat dorg jerk..hoho

    ReplyDelete
  2. alolo cian mber ak cowg nih..
    take care aw!

    ReplyDelete
  3. hehe...maceh2..
    ko pown take care taw..jmpe kat konvo..hoho

    ReplyDelete