Friday, July 3, 2009

perpisahan terasing..hoho..

hurmm....

dah smpai mase utk aku n mbr2 aku berpisah...time ni mmg aku mcm x leh nak time ape yg bakal trjadi n berlaku..mmg aku x snggup n takut nak hadapi bnde yg cmni..tp aku trpakse hadapi sbb ni sume lumrah kehidupan..hurmm...ari jumaat 26hb june 2009...aku x dpt nak tido lene n pagi2 ag aku da bgn n mngenangkn pew yg bakal trjadi jap ag...aku akan balik perak arini dgn bus but aku balik utk amek kete jerk..den ari sabtu aku balik kolej amek barang2 aku n balik semula ke perak ari ahad..cuaca pown mendung jerk, cm taw2 jerk kan..hoho..time ni ipin pown da nak balik PD, a'ai pown nk balik segamat, mai nk balik kota n len2 pown sama..so aku pagi2 lg da anta pic kat zaty n dyan pastu tros g lepak dgn azrin, a'ai, matus n rahmah smbil dorg amek pic2 dr lptop aku..aku ready kat umah dorg sbb nanti nk tgk mai balik kota..so tetibe ujan lebat..aku n ipin pown lpak kat umah azrin jap..azrin anta aku g batang benar pas smyg jumaat..

abah mai da smpai n kami pown g makan ramai2 kat syahirah jerk..pastu ipin tros gerak balik PD n aku brsma2 pija n abg min serta abah g kemas2 barang mai..pas setel sume so smpai laa mase utk mai berangkat pegi...pergh mase ni prasaan mmg x yah cite laa kan...adik aku da nk blah tinggalkn aku..hoho..so pas tgk mai n pija da pluk2 nangis aku pown da x bape selese laa...sebak pown da de ble dier slm aku...paling trase bile dier nek kete n tros jerk g…den aku n pija pown slm2 mtk maaf sume..aku pown bkn kuat sgt, da meleleh air mata mase slm pija, hoho..pas setel aku n pija, aku tros gerak ke umah azrin coz dier nak anta aku g btg benar…


mase aku smpai dorg ngah siap2 so aku yg da x tahan da nie tros mencurah2 kan air mata kat tepi koridor tu..aku duk sorg2 smbil tutup muke ( bajet cover r nie..hoho )…dlm aku x sedar tetibe dorg sume turun, nk cover pown da xleh da so sume pown nanges gak trmasuk laa azrin, a’ai, matus n rahmah..mmg sayu gler..smpai skang aku igt mase tu…so kami pown bg smgt kat msing2 n mtk maaf sume..a’ai pown da nk balik da time tu…so pas setel sesi curahan air mata kami pown gerak r ke btg bnr..azrin suh aku bwk kete dier wt kali trakhir laa konon..cm la ant jmpe aku xbwk da..hoho..yg pling xleh blah bile azrin kate aku da wat dier sedar yg viva dier tu power n bagus..haha..so dier janji akan jage btoi2 viva dier..klau x selama ni dier blasah jerk kete tu..huhu..gud2 cmtu laa..hehe..so kete dier n tang mmg power..huhu…

so pas dorg anta aku kat btg benar dorg pown g mkn tros…tp dorg jmpe babi bersekutu bak kate ipin mase kat kdai mkn tu..huhu..tp dorg trpakse hipokritkn diri n salam jgk dgn dak2 tu..bgs2..aku plak da nek tren sume ni tp ati aku ttp berat n sebak…thn jerk air mata...tu yg aku maleh berpisah2 nie, aku cukup2 x kuat bab2 nie..bab2 len xde hal laa..hoho..aku tngu bus kat pudu dlm 2 jam gak laa..mase naik bus aku asyik trpikir kn mbr2 aku nie jerk…smpai laa mase tu aku trjaga n tgk jam da kol 8 tp bus sgt romantic, da r org ngah cdeh2, lagu plak bkak yg slow2..mau nye lg aku x trase…den smpai laa aku anta mesej kat sume, air mata aku da meleleh2 da nie..aku da xhirau da org sebelah mnyebelah aku…g mam laa korg kn..pduli plak aku…aku ngah cdeh…

smpai laa de sowg awek comey nie tgor aku..abg nanges nape? Putus cnta kew? Soklan yg xptot di tnye..aku pown tros jwb xdela, mbr abg da abes blaja so kami da brpisah..msing2 duk jauh…den dier jwb ooo saba ea abg…aku pown bls thkz dik…haha..xleh blah..tros stop air mata aku..haha..tp pas 10minit aku nanges ag sbb dpt msg reply dr sume..hoho..seb bek de dak cumey kat sblah aku, tenang sket..hahaha…tp aku x tanye pown num tepon kew pew sbb aku trpikirkn korg jerk..hoho…smpai jerk umah family aku da pelik pehal mata bngkak kn..skali lg aku melelehkn air mata aku cite kat dorg…ayat2 stndard spt saba laa, nt jmpe ag punye, dorg msti rndu kat aku gak, dan sbgnye..hoho…den aku tros mndi2 smyg bg tenang otak aku n tros tido sbb sok aku nk ke kolej balik amek barang2 aku plak…pastu nanti ari ahad aku balik perak, tp amek ipin dlu sbb dier nak ikot aku balik perak…den ari selasa aku dtg balik kolej anta ipin balik PD n nk bg smthing kat someone ni haa…bior tuan bdn jerk taw sape tu..hahaha…ari rabu aku balik perak..aisy brjalan jerk keje aku kn…ni laa punca kalau aku cdeh, aku frust kew msti aku brjalan..hoho…

skang ni aku da kat umah…tp aku tetap bosan n aku trpikir kn sume ttg korg taw x…bgn pagi, ptg, mlm, tgh mlm sume de kenangan dgn korg…ble aku bgn jerk msti korg jerk yg aku igt…huhu…tmbh2 mase kat cherating, stiap saat aku igt korg n pew yg kte sama2 wat…aku rndukan sume tu n kalau leh aku nak reverse balik…hoho…nak ilangkn rndu aku pown tgk laa pic2 kte sume..tp mane nk sama..hoho..smpai kn col or msg dr owg len aku leh ignore n maleh owg len kaco aku except korg jerk..huhu..da balik umah mmg laa aku nk update blog susa sket sbb nk kene g wifi x pown g cc…aisy….tp pape pown aku tetap akan igt korg smpai bile2, aku rndu sgt kat korg n pew yg da kte wat n pling pnting aku saying bangat kat korg sume…aku akan tinggal sorg2 kat kolej nanti..hoho…ape yg penting kite sume xleh lost contact, msti nak kne keep in touch k kwn2...

5 comments:

  1. hoho.sedih sedih.yey ! da taw kelemahan megatt.ahha ! :))

    ReplyDelete
  2. adoi. megat megat.
    bulan ne bulan nangis ko
    hahaha

    ReplyDelete
  3. ilex la megat...
    buikan x leh nak jumpa diorang lg...
    kalo camtu...
    ko rajin2 kan la diri wat reunion dak2 batch ko...
    msti diorang join nye...

    ReplyDelete
  4. reunion kat knduri kawen r..\haha

    ReplyDelete